REGULAMIN AKCJI MARKETINGOWEJ
,,zostań Ambasadorką marki Nacomi Kosmetyki Naturalne’’
W związku z wprowadzeniem czterech nowych serii produktów do marki NACOMI poszukujemy osób zainteresowanych wypróbowaniem tych produktów, ich recenzją a także dalszą ich promocją oraz reklamą w mediach społecznościowych. Poszukujemy osób kreatywnych i udzielających się w mediach społecznościowych które pomogą w budowaniu rozpoznawalności marki a także zwiększą świadomość klientów w zakresie nowych produktów.
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin jest regulaminem Akcji promocyjnej pt. ,,Zostań Ambasadorką marki Nacomi Kosmetyki Naturalne w projekcie 4 nowe serie” której celem jest promocja i reklama nowych produktów marki NACOMI a także zwiększenie ich rozpoznawalności dalej też zwaną „Akcja promocyjną
- Organizatorem Akcji promocyjnej jest Nacomi Group Sp. z o.o. ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice, KRS: 0000569456, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, zwana dalej ,,Organizatorem’’
- Akcja promocyjna zostanie opublikowana na profilu marki Nacomi Kosmetyki Naturalne w serwisie Instagram (https://www.instagram.com/nacomi_naturalne_kosmetyki/) oraz TikTok (https://www.tiktok.com/@nacomi_kosmetyki)
- Czas trwania akcji został podzielony na dwa etapy
I etap: 16.02.2024r.-20.02.2024r.
II etap: 26.02.2024r.-03.03.2024r. - Publikacja wyników I etapu rekrutacji ogłoszona zostanie najpóźniej do 21.02.2024r., a wyniki II etapu rekrutacji będą ogłoszone 05.03.2024r.
- 2. Uczestnictwo
- Uczestnikiem Akcji promocyjnej może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Warunkiem uczestnictwa w Akcji promocyjnej jest posiadanie profilu publicznego w serwisie Instagram oraz TikTok.
- Uczestnikami Akcji promocyjnej, o których mowa w §2 pkt 1 nie mogą być pracownicy Organizatora oraz spółek należących do Nacomi Group Sp. z o.o. lub członkowie najbliższej rodziny tych pracowników - wstępni i zstępni w linii prostej bez ograniczeń, a w linii bocznej do drugiego stopnia oraz powinowaci w linii bocznej do drugiego stopnia oraz ich małżonkowie.
- Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Akcji promocyjnej wykluczyć uczestnika z jego udziału w Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął informację o działaniu sprzecznym z Regulaminem.
- 3. Rekrutacja
- Aby wziąć udział w Akcji promocyjnej należy:
W I etapie:
- wypełnić formularz Akcji promocyjnej na stronie internetowej - XXX odpowiadając w nim na pytanie „Dlaczego powinnaś zostać ambasadorką marki Nacomi?”.
- posiadać publiczne konto w serwisie Instagram, bądź TikTok
- posiadać minimum 500 obserwujących w serwisie Instagram lub 1000 obserwujących w serwisie TikTok.
W II etapie:
- opublikować post/reels/TikTok na wskazanych przez siebie profilach wraz z opinią o danym produkcie oraz poinformowaniem o nowościach marki, a także oznaczyć hasztagiem #AmbasadorkaNacomi.
- przesłać link do posta z recenzją i reklamą zamieszczonego w serwisie Instagram bądź TikTok na adres mailowy: ambasadorka@nacomi.pl. Na podstawie zgłoszeń mailowych zostaną wyłonione 4 osoby, które będą nazwane Ambasadorkami Nacomi. - W Akcji promocyjnej spośród uczestników w I etapie zostanie wybranych maksymalnie 100 osób, a w II etapie zostaną wybrane 4 osoby zwane później Ambasadorkami marki.
- Osoby wybrane przez Organizatora w I etapie, a później „Ambasadorki” zostaną powiadomione o ich rekrutacji i warunkach odbioru materiałów promocyjnych poprzez wiadomość na adres e-mail wskazany w formularzu.
- Zgłoszenie do Akcji promocyjnej jest równoznaczne z przyjęciem przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu. Przez opublikowanie pracy uczestnik akceptuje treść Regulaminu oraz warunki Akcji Promocyjnej.
- Niepełne lub nieprawidłowo wypełnione zgłoszenia nie będą brały udziału w Akcji promocyjnej.
- 4. Zasady rekrutacji
- W I etapie Akcji promocyjnej Organizator wyłoni maksymalnie 100 osób, biorąc pod uwagę wymogi określone w niniejszym Regulaminie, w tym oryginalność wyjątkowość, kreatywność, ciekawość oraz poprawność merytoryczną pracy, estetykę prowadzonego profilu i jego zasięgi.
- W I etapie Akcji promocyjnej każdy ze 100 wybranych osób, otrzyma jedną próbkę produktu z nowej serii kosmetyków marki Nacomi. Próbki będą wysyłane na podstawie wybranej opcji w formularzu zgłoszeniowym.
- W II etapie Akcji promocyjnej wyłoni maksymalnie 4 osoby, które będą nazwane „Ambasadorkami” biorąc pod uwagę wymogi określone w niniejszym Regulaminie, w tym oryginalność wyjątkowość, kreatywność, ciekawość oraz poprawność merytoryczną pracy, estetykę prowadzonego profilu i jego zasięgi.
- W drugim etapie 4 osoby, zwane dalej „Ambasadorkami” otrzymają serię nowych produktów marki Nacomi o wartości nie większej niż 199,00 zł.
- Warunkiem otrzymania materiałów promocyjnych jest spełnienie wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
- 5. Zadanie
- Zamieszczenie recenzji o otrzymanym produkcie z nowych serii kosmetyków od Nacomi Kosmetyki Naturalne celem dalszej promocji i reklamy nowych produktów marki NACOMI.
- Publikacje posta/reels z oznaczeniem marki @nacomi_naturalne_kosmetyki w serwisie Instagram bądź TikTok z oznaczeniem marki @Nacomi_kosmetyki w serwisie TikTok. Hasztag marki #AmbasadorkaNacomi.
- Materiały przygotowane przez osoby biorące udział w Akcji promocyjnej oraz „Ambasadorki” nie mogą:
- być sprzeczne z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiające godności człowieka;
- wprowadzać odbiorców w błąd i móc przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usług; w szczególności w odniesieniu do: istotnych cech, w tym właściwości, składu, metody, daty produkcji, przydatności, ilości, pochodzenia (w tym geograficznego) reklamowanego produktu, wartości produktu i jego rzeczywistej ceny oraz warunków płatności, warunków dostawy, wymiany, zwrotu, praw własności intelektualnej i przemysłowej, takich jak: nazwy, znaki towarowe oraz wzory przemysłowe;
- zawierać treści dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość;
- odwoływać się do uczuć odbiorców przez wywoływanie lęku, wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci.
- „Ambasadorkom” i osoba biorącym udział w Akcji promocyjnej które wykażą się szczególną aktywnością i kreatywnością Organizator może zaproponować dalszą współpracę.
- 6. Odbiór materiałów promocyjnych
- O rekrutacji osób biorących udział w Akcji promocyjnej oraz wyłonione „Ambasadorki” Organizator poinformuje poprzez wiadomość do danej osoby wysłaną z adresu e-mail Organizatora.
- Osoby wyłonione do udziału w Akcji promocyjnej oraz „Ambasadorki” zobowiązani są do wskazania danych osobowych umożliwiających nadanie przesyłki tj. Imię, Nazwisko, Adres i numer telefonu.
- Organizator nie będzie przetwarzał wskazanych danych w innych celach niż na potrzeby niniejszej Akcji promocyjnej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych lub zmianę miejsca pobytu Uczestników bądź „Ambasadorki”, w trakcie trwania Akcji marketingowej lub zmianę danych osobowych.
- Wysyłka materiałów promocyjnych nastąpi w ciągu 30 dni od dnia przekazania danych osobowych osób wyłonionych przez organizatora oraz „Ambasadorek”.
- 7. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych podanych przez uczestników w związku z udziałem w Akcji promocyjnej jest Organizator, którego pełna nazwa i siedziba zostały wskazane wyżej w regulaminie. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z przeprowadzeniem Akcji promocyjnej.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (zwanym dalej „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją Regulaminu przez uczestnika.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu realizacji obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych, w celu prowadzenia rachunkowości i dokonania rozliczenia podatków od materiałów promocyjnych; dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie których Administrator przetwarza dane osobowe, a także przepisów dotyczących postępowań reklamacyjnych w celu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w zakresie Akcji promocyjnej, wysłania odpowiedzi na reklamację – dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, takich jak dochodzenie roszczeń lub obrony Administratora; dane osobowe są przetwarzane do dnia przedawnienia roszczeń.
- W przypadku, gdy zadanie Akcji promocyjnej zawiera wizerunek uczestnika, w tym nazwę użytkownika oraz grafikę profilową w serwisie Instagram lub Facebook, dane osobowe w tym zakresie będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgody Uczestnika, w celu korzystania z tego wizerunku.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z realizacją Akcji promocyjnej i wydania materiałów promocyjnych, za wyjątkiem danych osobowych w zakresie wizerunku, które będą przetwarzane także w celach informacyjnych i promocyjnych.
- Dane Uczestnika przetwarzane będą do dnia zakończenia Akcji promocyjnej i czynności związanych z rekrutacją, w tym wydaniem materiałów promocyjnych oraz do dnia przedawnienia roszczeń. Dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane przez okres jednego roku od dnia opublikowania przez Uczestnika Zadania oraz do dnia przedawnienia roszczeń.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Organizatora, w tym firmom świadczącym usługi dostawy oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
- Każdy Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, może je sprostować, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Może też sprzeciwić się przetwarzaniu przez Organizatora swoich danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Ma także prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik może wnieść skargę na postępowanie Organizatora do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w Akcji marketingowej.
- Decyzje dotyczące podanych przez Uczestnika danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem, pisząc na adres siedziby Nacomi Group Sp. z o.o. ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice lub wysyłając wiadomość elektroniczną na adres e-mail ambasadorka@nacomi.pl.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnych danych osobowych przez uczestnika.
- 8. Reklamacje
- Reklamacje związane w Akcji marketingowej będą przyjmowane w terminie 14 dni od daty rekrutacji na adres e-mail info@nacomi.pl.
- Wszelkie reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, dokładny adres jak również dokładny opis i powód reklamacji.
- Do rozstrzygnięcia reklamacji będzie powołana Komisja Reklamacyjna, w której skład wejdą pracownicy Organizatora.
- W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data stempla pocztowego- nadania reklamacji.
- Złożone przez uczestników reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Reklamacyjną nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Zainteresowani zostaną powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym lub w formie elektronicznej- w zależności od formy złożonej reklamacji, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji przez Komisję Reklamacyjną.
- Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna, co nie wyłącza praw uczestnika do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- 9. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdować będą przepisy Kodeksu Cywilnego.