REGULAMIN AKCJI MARKETINGOWEJ ,,zostań Ambasadorką marki Nacomi Kosmetyki Naturalne’’

REGULAMIN AKCJI MARKETINGOWEJ

,,zostań Ambasadorką marki Nacomi Kosmetyki Naturalne’’

 

W związku z wprowadzeniem czterech  nowych serii produktów do marki NACOMI poszukujemy osób zainteresowanych wypróbowaniem tych produktów, ich recenzją a także dalszą ich promocją oraz reklamą w mediach społecznościowych. Poszukujemy osób kreatywnych i udzielających się w mediach społecznościowych które pomogą w budowaniu  rozpoznawalności marki a także zwiększą świadomość klientów w zakresie nowych produktów.

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin jest regulaminem Akcji promocyjnej pt. ,,Zostań Ambasadorką marki Nacomi Kosmetyki Naturalne w projekcie 4 nowe serie” której celem jest promocja i reklama nowych produktów marki NACOMI a także zwiększenie ich rozpoznawalności dalej też zwaną „Akcja promocyjną
  2. Organizatorem Akcji promocyjnej jest Nacomi Group Sp. z o.o.  ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice, KRS: 0000569456, NIP: 5532518964, REGON: 362140960, zwana dalej ,,Organizatorem’’
  3. Akcja promocyjna zostanie opublikowana na profilu marki Nacomi Kosmetyki Naturalne w serwisie Instagram (https://www.instagram.com/nacomi_naturalne_kosmetyki/) oraz TikTok (https://www.tiktok.com/@nacomi_kosmetyki)
  4. Czas trwania akcji został podzielony na dwa etapy  
     I etap: 16.02.2024r.-20.02.2024r.
     II etap: 26.02.2024r.-03.03.2024r.
  5. Publikacja wyników I etapu rekrutacji ogłoszona zostanie najpóźniej do 21.02.2024r., a wyniki II etapu rekrutacji będą ogłoszone 05.03.2024r.

 

  • 2. Uczestnictwo
  1. Uczestnikiem Akcji promocyjnej może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Warunkiem uczestnictwa w Akcji promocyjnej jest posiadanie profilu publicznego w serwisie Instagram oraz TikTok.
  3. Uczestnikami Akcji promocyjnej, o których mowa w §2 pkt 1 nie mogą być pracownicy Organizatora oraz spółek należących do Nacomi Group Sp. z o.o. lub członkowie najbliższej rodziny tych pracowników - wstępni i zstępni w linii prostej bez ograniczeń, a w linii bocznej do drugiego stopnia oraz powinowaci w linii bocznej do drugiego stopnia oraz ich małżonkowie.
  4. Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Akcji promocyjnej wykluczyć uczestnika z jego udziału w Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął informację o działaniu sprzecznym z Regulaminem.

 

  • 3. Rekrutacja
  1. Aby wziąć udział w Akcji promocyjnej należy:
     W I etapie:
     - wypełnić formularz Akcji promocyjnej na stronie internetowej - XXX odpowiadając w nim na pytanie „Dlaczego powinnaś zostać ambasadorką marki Nacomi?”.
     - posiadać publiczne konto w serwisie Instagram, bądź TikTok
     - posiadać minimum 500 obserwujących w serwisie Instagram lub 1000 obserwujących w serwisie TikTok.
     W II etapie:
     - opublikować post/reels/TikTok na wskazanych przez siebie profilach wraz z opinią o danym produkcie oraz poinformowaniem o nowościach marki, a także oznaczyć hasztagiem #AmbasadorkaNacomi.
     - przesłać link do posta z recenzją i reklamą zamieszczonego w serwisie Instagram bądź TikTok na adres mailowy: ambasadorka@nacomi.pl. Na podstawie zgłoszeń mailowych zostaną wyłonione 4 osoby, które będą nazwane Ambasadorkami Nacomi.
  2. W Akcji promocyjnej spośród uczestników w I etapie zostanie wybranych maksymalnie 100 osób, a w II etapie zostaną wybrane 4 osoby zwane później Ambasadorkami marki. 
  3. Osoby wybrane przez Organizatora w I etapie, a później „Ambasadorki” zostaną powiadomione o ich rekrutacji i warunkach odbioru materiałów promocyjnych poprzez wiadomość na adres e-mail wskazany w formularzu.
  4. Zgłoszenie do Akcji promocyjnej jest równoznaczne z przyjęciem przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu. Przez opublikowanie pracy uczestnik akceptuje treść Regulaminu oraz warunki Akcji Promocyjnej.
  5. Niepełne lub nieprawidłowo wypełnione zgłoszenia nie będą brały udziału w Akcji promocyjnej.

 

  • 4. Zasady rekrutacji
  1. W I etapie Akcji promocyjnej Organizator wyłoni maksymalnie 100 osób, biorąc pod uwagę wymogi określone w niniejszym Regulaminie, w tym oryginalność wyjątkowość, kreatywność, ciekawość oraz poprawność merytoryczną pracy, estetykę prowadzonego profilu i jego zasięgi.
  2. W I etapie Akcji promocyjnej każdy ze 100 wybranych osób, otrzyma jedną próbkę produktu z nowej serii kosmetyków marki Nacomi. Próbki będą wysyłane na podstawie wybranej opcji w formularzu zgłoszeniowym.
  3. W II etapie Akcji promocyjnej wyłoni maksymalnie 4 osoby, które będą nazwane „Ambasadorkami” biorąc pod uwagę wymogi określone w niniejszym Regulaminie, w tym oryginalność wyjątkowość, kreatywność, ciekawość oraz poprawność merytoryczną pracy, estetykę prowadzonego profilu i jego zasięgi.
  4. W drugim etapie 4 osoby, zwane dalej „Ambasadorkami” otrzymają serię nowych produktów marki Nacomi o wartości nie większej niż 199,00 zł.
  5. Warunkiem otrzymania materiałów promocyjnych jest spełnienie wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
  • 5. Zadanie 
  1. Zamieszczenie recenzji o otrzymanym produkcie z nowych serii kosmetyków od Nacomi Kosmetyki Naturalne celem dalszej promocji i reklamy nowych produktów marki NACOMI.
  2. Publikacje posta/reels z oznaczeniem marki @nacomi_naturalne_kosmetyki w serwisie Instagram bądź TikTok z oznaczeniem marki @Nacomi_kosmetyki w serwisie TikTok. Hasztag marki #AmbasadorkaNacomi.
  3. Materiały przygotowane przez osoby biorące udział w Akcji promocyjnej oraz „Ambasadorki” nie mogą:
  4. być sprzeczne z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiające godności człowieka;
  5. wprowadzać odbiorców w błąd i móc przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usług; w szczególności w odniesieniu do: istotnych cech, w tym właściwości, składu, metody, daty produkcji, przydatności, ilości, pochodzenia (w tym geograficznego) reklamowanego produktu, wartości produktu i jego rzeczywistej ceny oraz warunków płatności, warunków dostawy, wymiany, zwrotu, praw własności intelektualnej i przemysłowej, takich jak: nazwy, znaki towarowe oraz wzory przemysłowe;
  6. zawierać treści dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość;
  7. odwoływać się do uczuć odbiorców przez wywoływanie lęku, wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci.
  8. „Ambasadorkom” i osoba biorącym udział w Akcji promocyjnej które wykażą się szczególną aktywnością i kreatywnością Organizator może zaproponować dalszą współpracę.

 

  • 6. Odbiór materiałów promocyjnych
  1. O rekrutacji osób biorących udział w Akcji promocyjnej oraz wyłonione „Ambasadorki” Organizator poinformuje poprzez wiadomość do danej osoby wysłaną z adresu e-mail Organizatora. 
  2. Osoby wyłonione do udziału w Akcji promocyjnej oraz „Ambasadorki” zobowiązani są do wskazania danych osobowych umożliwiających nadanie przesyłki tj. Imię, Nazwisko, Adres i numer telefonu.
  3. Organizator nie będzie przetwarzał wskazanych danych w innych celach niż na potrzeby niniejszej Akcji promocyjnej.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych lub zmianę miejsca pobytu Uczestników bądź „Ambasadorki”, w trakcie trwania Akcji marketingowej lub zmianę danych osobowych.
  5. Wysyłka materiałów promocyjnych nastąpi w ciągu 30 dni od dnia przekazania danych osobowych osób wyłonionych przez organizatora oraz „Ambasadorek”.

 

  • 7. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych podanych przez uczestników w związku z udziałem w Akcji promocyjnej jest Organizator, którego pełna nazwa i siedziba zostały wskazane wyżej w regulaminie. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z przeprowadzeniem Akcji promocyjnej.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (zwanym dalej „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją Regulaminu przez uczestnika.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu realizacji obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych, w celu prowadzenia rachunkowości i dokonania rozliczenia podatków od materiałów promocyjnych; dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie których Administrator przetwarza dane osobowe, a także przepisów dotyczących postępowań reklamacyjnych w celu przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w zakresie Akcji promocyjnej, wysłania odpowiedzi na reklamację – dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, takich jak dochodzenie roszczeń lub obrony Administratora; dane osobowe są przetwarzane do dnia przedawnienia roszczeń.
  4. W przypadku, gdy zadanie Akcji promocyjnej zawiera wizerunek uczestnika, w tym nazwę użytkownika oraz grafikę profilową w serwisie Instagram lub Facebook, dane osobowe w tym zakresie będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgody Uczestnika, w celu korzystania z tego wizerunku.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z realizacją Akcji promocyjnej  i wydania materiałów promocyjnych, za wyjątkiem danych osobowych w zakresie wizerunku, które będą przetwarzane także w celach informacyjnych i promocyjnych.
  6. Dane Uczestnika przetwarzane będą do dnia zakończenia Akcji promocyjnej i czynności związanych z rekrutacją, w tym wydaniem materiałów promocyjnych oraz do dnia przedawnienia roszczeń. Dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane przez okres jednego roku od dnia opublikowania przez Uczestnika Zadania oraz do dnia przedawnienia roszczeń.
  7. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Organizatora, w tym firmom świadczącym usługi dostawy oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  8. Każdy Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, może je sprostować, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Może też sprzeciwić się przetwarzaniu przez Organizatora swoich danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Ma także prawo do przenoszenia danych.
  9. Uczestnik może wnieść skargę na postępowanie Organizatora do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w Akcji marketingowej.
  11. Decyzje dotyczące podanych przez Uczestnika danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  12. Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem, pisząc na adres siedziby Nacomi Group Sp. z o.o.  ul. Ziołowa 29, 43-365 Wilkowice lub wysyłając wiadomość elektroniczną na adres e-mail ambasadorka@nacomi.pl.
  13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnych danych osobowych przez uczestnika.
  • 8. Reklamacje

 

  1. Reklamacje związane w Akcji marketingowej będą przyjmowane w terminie 14 dni od daty rekrutacji na adres e-mail info@nacomi.pl.
  2. Wszelkie reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, dokładny adres jak również dokładny opis i powód reklamacji.
  3. Do rozstrzygnięcia reklamacji będzie powołana Komisja Reklamacyjna, w której skład wejdą pracownicy Organizatora.
  4. W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data stempla pocztowego- nadania reklamacji.
  5. Złożone przez uczestników reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Reklamacyjną nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
  6. Zainteresowani zostaną powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym lub w formie elektronicznej- w zależności od formy złożonej reklamacji, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji przez Komisję Reklamacyjną.
  7. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna, co nie wyłącza praw uczestnika do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  • 9. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdować będą przepisy Kodeksu Cywilnego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium